Som kickstart på et internt globalt initiativ samlede Nestlé alle nordiske marketingsansvarlige for at give dem viden og værktøjer til at implementere initiativet i egne afdelinger.
Vi udviklede hertil et skræddersyet koncept, en fysisk fortælling, der levendegjorde det globale budskab i Nestlés nordiske kickoff. Under arbejdstitlen ”The Nordic Way” omdannede vi venue til et nordisk branding-hus, hvor hver markedsføringsdisciplin blev genskabt i et individuelt designet rum i huset. Stylingen var gennemført med Nestlé produkter i samspil med udvalgte nordiske elementer, som f.eks. bæredygtig nordisk mad, skandinaviske designmøbler og den unikke nordiske uformelle stemning.
Som kickstart på et internt globalt initiativ samlede Nestlé alle nordiske marketingsansvarlige for at give dem viden og værktøjer til at implementere initiativet i egne afdelinger.
Vi udviklede hertil et skræddersyet koncept, en fysisk fortælling, der levendegjorde det globale budskab i Nestlés nordiske kickoff. Under arbejdstitlen ”The Nordic Way” omdannede vi venue til et nordisk branding-hus, hvor hver markedsføringsdisciplin blev genskabt i et individuelt designet rum i huset. Stylingen var gennemført med Nestlé produkter i samspil med udvalgte nordiske elementer, som f.eks. bæredygtig nordisk mad, skandinaviske designmøbler og den unikke nordiske uformelle stemning.
Deltagere