Som kickstart på et internt globalt initiativ samlede Nestlé alle nordiske marketingsansvarlige for at give dem viden og værktøjer til at implementere initiativet i egne afdelinger.
Vi udviklede hertil et skræddersyet koncept, en fysisk fortælling, der levendegjorde det globale budskab i Nestlés nordiske kickoff. Under arbejdstitlen ”The Nordic Way” omdannede vi venue til et nordisk branding-hus, hvor hver markedsføringsdisciplin blev genskabt i et individuelt designet rum i huset. Stylingen var gennemført med Nestlé produkter i samspil med udvalgte nordiske elementer, som f.eks. bæredygtig nordisk mad, skandinaviske designmøbler og den unikke nordiske uformelle stemning.

100

Deltagere

”Vores nordiske lanceringsevent blev en kæmpe succes og hele det nordiske marketing community, med lead bureauer blev i den grad inspireret og ’energized’. Location og opsætning var perfekt og levede i høj grad op til mine forventninger fra det præsenterede oplæg. kiwibirds’ projektkoordinering og implementering gjorde, at jeg har kunnet koncentrere mig om det fysiske indhold i præsentationerne, hvilket har været perfekt. kiwibirds kan kun varmt anbefales og de har stor andel i succesen.”

Torben Rasmussen, Nordic Marketing Project Manager, Nestlé