Deloitte ønskede at bruge deres OL sponsorat aktivt ved at skabe deres egen version af olympiadens fællesskabsfølelse. Det hele blev skudt i gang på åbningsdagen i København, hvor Deloittes danske hovedsæde blev forvandlet til Rio for en dag. Herfra blev en fakkel tændt, som de næste to uger skulle fragtes på tværs af landet. Mere end 1000 kilometer blev tilbagelagt på de danske landeveje, da otte cykelhold, bestående af medarbejdere og kunder, skiftedes til at bære faklen på vej. Hver etape sluttede ved et af Deloittes lokalkontorer, hvor faklen tændte den lokale ild og startede en kæmpe olympisk fest med musik, drinks, grillmad og sportsaktiviteter. Gæsterne kunne her prøve kræfter mod den firdobbelte OL-vinder Eskild Ebbesen i romaskinen, udfordre håndboldspilleren Michael V. Knudsen i at skyde hårdest mod mål eller høre cykelheltene fortælle sjove OL-anekdoter.

3000

Deltagere

”Top professionel eksekvering og styr på ALLE detaljer fra A-Z! kiwibirds var en drøm at arbejde sammen med ved vores (Deloittes, red.) store Olympiske roadshow over 2 uger i August 2016, hvor de lykkedes med at få skabt imponerende Rio-fester overalt i landet. kiwibirds mødte os og vores gæster med store smil og havde en professionel tilgang til både gæster og opgaver hele vejen igennem. De gav os en yderst konstruktiv og ærlig rådgivning, hvilket gjorde samarbejdet nemt og rart at være i. kiwibirds leverede over vores forventninger – på trods af en yderst stram deadline!”.

Sandra Bahn, Head of Strategic Relations and Events, Deloitte

“Det har været en kæmpe fornøjelse at have kiwibirds som samarbejdspartner. Det er sjældent at opleve en så dedikeret gruppe af gode mennesker, der på én gang har minutiøst og varmblodigt styr på detaljen, og samtidig bevarer et køligt overblik gennem hele projektet. Det giver ro og overskud som overordnet koncept- projektansvarlig. Vi kan kun give kiwibirds vores bedste anbefalinger”.

Peter Stampe, Managing Director, Partner, beginr