Kult-brandet Ardbeg inviterede forbrugerne til den internationale event ‘Ardbeg Day’ i forbindelse med lancering af årets special edition whisky. Det globale tema var arkæologi og den danske event foregik på Kalvebod Fælled og baren Bishops Arms. Dagen bestod af et skræddersyet program med nøje udvalgte aktiviteter tilpasset temaet og i whiskyens ånd.

100

Deltagere

“Ardbeg Day er et vigtigt internationalt event for vores brand, og det er vigtigt for os at levere en helt særlig og oplevelsesrig dag for de 100 tilmeldte Ardbeg komité medlemmer. kiwibirds kom meget tidligt i processen helt ind under huden på Ardbeg, og leverede spændende koncepter og ideer, der matchede, hvad vi ville opnå med dagen. kiwibirds fandt den perfekte lokation, sammensatte et unikt aktivitetsprogram, leverede content til Facebook og sikrede igennem hele processen, at alt forløb, som det skulle. Jeg oplevede fra start af kiwibirds som en meget stærk eventpartner, og de har en stor andel i eventens succes.”

Sidsel Bertelsen, Brand Manager, Moët Hennessy