BMW inviterede medarbejdere fra hele landet til kick-off, med en faglig del om dagen, efterfulgt af awardshow og fest om aftenen. Rammerne for eventen var Kabelhallerne på Refshaleøen, og kiwibirds stylede de rå haller i BMWs ånd – råt, blåt og stilsikkert.

Omkring middag bød dagens vært Emil Thorup velkommen fra scenen, mens ledelsen gjorde sin entré i årets nye modeller kørende mod location – fulgt af en drone der svævede over Refshaleøen. Pludselig gik bagenden af hallen som deltagerne sad i gled op, og ind kom de 3 nye BMW modeller, og den øverste CEO kørte helt op på scenen på en motorcykel. En overraskende gimmick, som fik hele salen op at køre.

En række spændende oplæg sparkede dagen i gang, inden Jesper Bergstrøm kom forbi og talte om sælgerens kropssprog og formidling.

Om aftenen forvandlede vi Kabelhallen til et premium dinner venue. Levende ild udendørs, lyskæder og lysstyling skabte et helt nyt look til aftenen awardshow og fest. I løbet af aftenen var der pop-up indslag med spændende artister, musik og videoindslag. Folk pendlede mellem banen med fjernstyrede biler, photobooth’en, baren og dansegulvet. Der var aktiviteter for enhver smag og festen sluttede af med greasy burgers til alle mand!

200

Deltagere

“kiwibirds sørgede i høj grad for en vellykket ONE BMW/MINI DAY 2018, hvor medarbejdere fra hele landet var samlet til et inspirerende dagsprogram og en festlig aften. Det var en fornøjelse at planlægge og eksekvere eventet i samarbejde med kiwi, da projektlederne var kreative, tilgængelige og pligtopfyldende gennem hele processen.”

Ann-Sophie Dam, Marketing , BMW Group