Sammen med Telia stod vi bag et pressemøde lidt udover det sædvanlige, da Telia skulle introducere deres nye IoT produkt ”Telia Sense Car” overfor livsstilsjournalister og bil-pressen. Produktet er en teknologi, der kan gøre ’gamle biler smarte’, og alle journalister blev inviteret til at tage deres bil med til pressemødet, således at de kunne teste produktet ordenligt. For at skabe et stærkt link til det dagen skulle handle om, droppede vi det klassiske mødelokale, og satte i stedet journalisterne stævne i Telias p-kælder. Denne var til lejligheden blevet omdannet til et gennemsyret branded scene-set-up med fuld forplejning og værkstedsservice.

50

Deltagere

”I samarbejdet med kiwibirds oplevede vi yderst dygtige, kompetente og hele vejen igennem professionelle samarbejdspartnere. Vi fik sammen stablet en anderledes og velbesøgt presseevent på benene, hvor journalister og andre stakeholders fik en rigtig god oplevelse.”

Jens-Peter Meesenburg, Director, Head of Industry Verticals, Global IoT Solutions