Deloitte ønskede at bruge deres OL sponsorat aktivt ved at skabe deres egen version af olympiadens fællesskabsfølelse. Det hele blev skudt i gang på åbningsdagen i København, hvor Deloittes danske hovedsæde blev forvandlet til Rio for en dag. Herfra blev en fakkel tændt, som de næste to uger skulle fragtes på tværs af landet. Mere end 1000 kilometer blev tilbagelagt på de danske landeveje, da otte cykelhold, bestående af medarbejdere og kunder, skiftedes til at bære faklen på vej. Hver etape sluttede ved et af Deloittes lokalkontorer, hvor faklen tændte den lokale ild og startede en kæmpe olympisk fest med musik, drinks, grillmad og sportsaktiviteter. Gæsterne kunne her prøve kræfter mod den firdobbelte OL-vinder Eskild Ebbesen i romaskinen, udfordre håndboldspilleren Michael V. Knudsen i at skyde hårdest mod mål eller høre cykelheltene fortælle sjove OL-anekdoter.
Deloitte ønskede at bruge deres OL sponsorat aktivt ved at skabe deres egen version af olympiadens fællesskabsfølelse. Det hele blev skudt i gang på åbningsdagen i København, hvor Deloittes danske hovedsæde blev forvandlet til Rio for en dag. Herfra blev en fakkel tændt, som de næste to uger skulle fragtes på tværs af landet. Mere end 1000 kilometer blev tilbagelagt på de danske landeveje, da otte cykelhold, bestående af medarbejdere og kunder, skiftedes til at bære faklen på vej. Hver etape sluttede ved et af Deloittes lokalkontorer, hvor faklen tændte den lokale ild og startede en kæmpe olympisk fest med musik, drinks, grillmad og sportsaktiviteter. Gæsterne kunne her prøve kræfter mod den firdobbelte OL-vinder Eskild Ebbesen i romaskinen, udfordre håndboldspilleren Michael V. Knudsen i at skyde hårdest mod mål eller høre cykelheltene fortælle sjove OL-anekdoter.
Deltagere