Med en kickoff samme sted som årets OL var temaet ‘Jabra Olympic’ oplagt. De 300 medarbejdere blev inviteret til en ’træningslejr’ over to dage, der efter den nødvendige viden og træning kulminerede i en fælles åbningsceremoni af årets strategi. Et koncept, der blev rullet ud i alt fra præsentationer til styling og branding.

300

Deltagere

“Vores Globale Sales Kickoff i år, var første gang, vi havde samlet salgsteamene fra begge vores divisioner: Jabra Business Solutions og Jabra Consumer Solutions. Feedbacken vi fik på dette 3- dagsmøde, var helt utroligt. Vi er et globalt firma med medarbejdere ansat rundt omkring i hele verden, så det er altid en balance, når man skal udarbejde et koncept, som skal ramme mange forskellige kulturer. kiwibirds har været en fantastisk partner for os i dette projekt, og formåede også at skubbe til os rent fagligt og udfordrede os til at gøre tingene anderledes og resultatet var forbløffende. Både vores CEO, andre top management medlemmer og sælgerne har alle udtalt, at det var det bedste kickoff nogensinde. Vi ser frem til samarbejdet næste år også!”.

Helle Bernholdt Dysted, Management Assistant & Project Manager, Jabra® Mobile Division, GN Netcom